I want to be someplace else

Baiklah I tahu my readers, mereka ada dua type, satu yang baca apa I tulis secara laju-laju (sebab I memang cakap laju and type laju so I rasa diorang get the tone and selalunya everything is jokingly said so bila baca laju-laju baru you get the idea) and bila baca statement tadi pun diorang baca laju juga and satu.. dua.. tiga.. now it hits them oh perempuan ini tengah cakap pasal aku, dia mengkategorikan aku! Moving on kepada kategori kedua, yang datang belog ini suka tengok gambar je, macam ah malas ah nak baca perempuan ini membebel, aku rasa dia tulis apa dia paham sendiri je, aku kat sini nak tengok gambar and baca caption, sebab caption dia tak sepening karangan dia. Whatever it is, whoever you are, whichever catogery you fall into, I love you because you're my reader, you read me, you allocate some time in your day/week to be here, for whatever reason you may have, you're here so I thank you.


But now it's not the time to do any of those, baca laju-laju or tengok caption gambar je. Sebab sekarang saya nak cakap benda yang saya akan type slow-slow kerana berbicara dari hati ecewah. Ha tengok-tengok nak berbicara dari hati pun sempat selit ecewah kerana mengayamkan diri sendiri. Bila nak serious ni, okay sekarang serious.


Type dengan muka serious. Vavi kalau korang tengok muka serious I mesti gelak. EH DAH DIAM. Hish.


Fuh. Tak jadi nak berbicara dari hati. Lain masa lah sebab tengah yellow mellow tak sihat so konon nak type isi hati pastu merepek lagi banyak dari menyentuh hati pastu tak jadi pastu kenapa tak baca buku bukan ke minggu ini banyak gila kerja pastu baru sedar diri pastu nak end karangan takde point sekarang juga.


No comments:

Post a Comment