Penyelamat rambut resembling penyapu?

Mungkinkah inilah penyelamat yang ku tunggu-tunggu?


Ya, memang. Ecewah, tak beragak. Complete set terus.



Masa duk complain duk whining pasal masalah rambut cheq, ramai duk suggest Dove Dove Dove. Ada duk email duk tweet duk Fb cheq kata hang pakai lah Dove tuh naa. Memang baguih. No, seriously you can check my FB and Twitter replies, a lot of people suggested Dove, few even emailed me.



Glad I was all emo and made it public. Sebab dapat personal suggestions from people around me teehee.



I like personal suggestions/recommendations on new product that I should try. Sebab semestinya ia datang dari pengalaman peribadi kan? Ramai kata guna Dove rambut jadi lembap, uishhh sungguh tertarik dengan factor itu! Rambut yang telah dilunturkan dan resemble penyapu kini bakal menerima kelembapan dan rawatan yang mereka perlukan. Awak bersedia rambut? Bercakap dengan rambut seperti tiada kawan.



Macam ni caranya. Lihat kembali empat botol di atas. Okay kan saya pesan NEVER EVER basuh rambut di waktu siang. Jadi saya guna Intense Repair Shampoo waktu malam, bilas dengan air panas. Lumur Intense Repair Conditioner, bilas dengan air sejuk. Balut rambut dalam tuala, dah tak menitik terus uraikan, lumur Intense Repair Overnight Treatment, dan tidur. Zzzz. Kena jugak tidur bunyi Zzzz, kalau tak, tak jadi. Dah bangun pagi gosok gigi minum kopi bapaku pulang dari kerja pon pon pon pon pon, bilas rambut (BILAS SAHAJA), balut dengan tuala dan kemudian lumur dengan Leave On Cream pula! Selesai satu sesi. Nanti lusa ulang kembali lagi dan lagi dan lagi dan bergembiralah dengan hasilnya. Barang baik mesti mau kongsi punya. Haha kalau saya terpengaruh dengan pengalaman peribadi orang, saya juga akan pengaruh awak dengan pengalaman peribadi saya!



Pengalaman peribadi:

Ini serious kegemaran kita. Bila serabai, sapu je kat rambut.







Ini baru hari ketiga guna Dove, kalau sesuai memang guna terus menerus.


Sihatkan rambut dan seronok sebab nampak terurus.




No comments:

Post a Comment