Beraya Bersama Artis

Siapa nak beraya bersama artis? Oh tidak tidak, saya bukan artis, maaf (eleh). Saya maksudkan artis yang betul-betul artis di mana kalau mereka nyanyi akan ada orang nak bayar untuk dengar, kalau mereka berlakon akan ada orang nak bayar untuk tonton dan kalau mereka bersosial, akan ada orang yang hantar gambar mereka ke forum-forum.


Nak beraya bersama artis tak? Sebab ada pertandingan yang anda-anda semua boleh sertai untuk menangi OPEN HOUSE BERSAMA ARTIS DI RUMAH ANDA +100 TETAMU JEMPUTAN ANDA SENDIRI. Terima kasih Mamee Slrrrp untuk peluang ini. Okay dengar dulu siapa artis dia, Mila AF, Aril AF dan HAFIZ AF, PEOPLE. HAFIZ AF. Kau boleh suruh dia nyanyi kat open house rumah kau dan minta orang bayar tiket untuk datang (-_-“) Rumah terbuka yang anda menangi ini akan juga disertai DJs Radio Era kerana mereka juga sponsor maa. Heh.


Caranya senang, hanya perlu hantar raya e-cards sebanyak mungkin! Pergi http://www.rayagayamamee.com.my/ dan cekidaud betapa interaktifnya pilihan e-cards yang ada. Memang boleh melekakan duduk depan website ini.

Rambang Mata starts now.




Yang ini I pilih Kad Raya Muzikal, dimana I tubuhkan Kugiran Tipluk-Tipluk merangkumi Baby Dahlia (si gemuk makan Mamee Slrrp masa orang lain main musik), Baby Arissa (paling tipluk), Dewa (pakai baju melayu merah main gendang sungguh hot) dan Darla (main kompang muka tak bersalah).




Ini Kad Raya jenis Foto Album, boleh letak banyak gambar macam slideshow. Betapa superstarrr nya kucing I, duduk antara artis pun dia paling outstanding teehee.


OhEmJih siapa paling hot tangan berbulu, mata sebelah tertutup dengan rambut dan beraksi angkat ketiak ituh?? Kad raya dari I dan ahli Monster Jambu.


Kalau anda rasa menang open house bersama artis itu besar, bercita-cita tinggi dan jauh, apa kata anda aim kecil-kecilan dulu sebab bloggers Nuffnang (http://www.nuffnang.com.my/blog/2009/08/31/raya-gaya-mamee/) boleh menang setiap hari! Mamee sediakan RM200 untuk hadiah harian, tapi RM300 tunai tambahan untuk seorang blogger sehari, blogger yang hantar banyak raya e-cards dan blog tentangnya dengan tajuk Beraya Gaya Mamee lalu email kepada rayagayamamee@nuffnang.com :)



Kalau menang akan diannounce di Era FM (7Sept-18Sept) ,dan duit RM500 itu masuk terus ke account Nuffnang anda. Kalau takde account Nuffnang tapi nak join hadiah harian pun boleh, tapi RM200 jelah mampu menang, caranya just hantar raya e-cards banyak-banyak. Simple. Dah penat I nak describe lebih-lebih ke-best-annya. Cekidaud yourself.

No comments:

Post a Comment