My Moonwalk Attempt(s)

I macam nak republish entry ini just because, I've came up with contoh video yang korang boleh upload untuk pertandingan Carefree!




*Video Hanis Zalikha menari bulan ada di hujung entri*




Mari mari mari bercakap tentang pertandingan lagi. Tapi kali ini I macam tak sure nak masuk ke tak, sebab the last few pertandingans yang I masuk, bila chosen untuk pergi final, fitting or photoshoots dia mesti on hari sekolah (aww hari sekolah, cumil). Lalu terpaksa tolak tolak dan tolak (yang sabun Lux itu pun baru tolak). Sigh takpelah. Mungkin rezeki orang lain. Dan mungkin rejeki anda kini sebab pertandingan yang I nak beritahu kali ini, menjanjikan hadiah SEHINGGA RM50,000 OKAY. Sebab grand prize dapat RM5000 tunai, laptop mini bewarna merah jambu, pendant emas serta hadiah eksklusif Carefree Queen. (Ini bukan spam! Ini kebenaran!)


Ya, telah disebut di situ, produknya panty liner Carefree. Maksud? Pertandingan ini untuk perempuan lagiiii. Maaf jejaka. Peluang menang hadiah bukan rezeki anda. JEJAKA LEMBUT JANGAN NAK SERTAI PULAK NANTI SEMUA PEREMPUAN KALAH SEBAB TAK DAPAT TANDINGI KEAYUAN.

Mari I bicara sedikit tentang contest itu sebelum kita proceed dengan Sesi Soaljawab Hamis.




Nama pertandingan:Carefree Queen
Website: http://www.carefreequeen.com/
Apa perlu buat: Beli Carefree, simpan resit. Rakam video paling feminine dan ayu dan spontan (ada 10 aksi tersenarai yang anda boleh pilih). Hantar.
Cara nak menang: Suruh kawan vote.
Kalau menang: Dapat belanja Hanis laptop mini tu.
Siapa boleh sertai: Perempuan ayu dan yakin boleh.
Bila boleh mula: Entah, rasanya start in Sept. Tapi tarikh tutup 31 Oktober 2009.
Sesi soaljawab bersama Hamis

Apa itu Carefree?
Carefree ialah produk panty liner yang saya guna sejak dulu lagi untuk menghalang kelembapan di bahagian-V yang memberi rasa tidak selesa. Kalau tak guna rasa tak segar. Lembap-lembap or peluh-peluh ew. I dah lah gadis aktif! Eceh, aktif menari gonjengs yaw.

Kenapa Carefree?
Sebab saya pinjam kakak Liana punya, lepas itu macam best, malas nak tukar brand lain.

Apa yang paling best tentang Carefree?
Menyerap dan selesa. Bila beli panty liner ini rasa macam taknak buka sebab cute sangat, kecil, empat segi dan merah jambu. Aww lihatlah kecomelannya.


Untuk yang tidak tahu, boleh Hamis terangkan perbezaan sanitary pad dan panty liner?
Eleh senang je. Sanitary pad pakai masa period. Panty liner pakai hari-hari (tipis, tak terasa pun).

Oh sebelum terlupa, Carefree sudah keluar dengan produk baru iaitu Carefree Acti-Fresh Healthy, sudahkah anda mencubanya?
Oh yang menyerap 3x lebih kelembapan itu? Ya! Kalau ada iklan dia cakap ia menyerap lebih daripada panty liner nipis lain dan ada ekstrak Tea Tree semulajadi yang dapat mengawal V-odour sepanjang 8 jam sekeping, anda iya kan aje :B




Okay as you all know (kalau dah cekidaud http://www.carefreequeen.com/) , ada banyak kategori aksi spontan yang boleh dipilih like buat muzik video artis, catwalk seperti supermodel, aksi pertahanankan diri, atau tayangkan bakat menari anda!


AND I'VE CHOSEN, THE DANCE ACTION!

Okay bye.

No comments:

Post a Comment