Indah Khabar Dari Rupa

Ya, itulah ungkapan yang sesuai untuk menggambarkan wajahku eh eh bukan, mengambarkan rumahku kini, oh ya dan wajahku juga T_T Yang bakal anda lihat adalah rumah saya sebulan lepas, sewaktu proses pengubahsuaian belum dijalankan. Sewaktu rumah tidak penuh dengan kuih-muih berbalang-balang.
















Cantik kan? Indah kan? Ini semua decorate sendiri sebab takde duit nak upah Interior Designer T_T Mama jemput siapa yang nak beli kuih raya, masih ada stok lagi, sebab bake lebih :) Call 012-3959779 kalau nak datang rumah kami yang dah tak rupa rumah, tapi rupa kilang biskut Hap Seng yang ada bayi merangkak-rangkak kat lantai. Bahahaha.




Oh untuk yang dah datang, borong semua kuih dalam penglihatan anda, terima kasih banyak, maaf kalau saya selekeh mengendong bayi seperti si Madura mana tah. Takpe, kalau datang hari Isnin, saya dah balik Segamat.






Kepada warga UiTM Segamat yang kirim kuih cokelat bersalut bread crumb rangup, inilah rupanya. Maaf mampu marketing through sms sahaja. Tapi yang ini memang best selling, I reserved khas untuk y'allz. Yang Nestum Raspberry dan Peanut Butter Sandwich takde sample untuk tangkap gambar, takpe dijamin halal lagi sedap enak menjilat balang :) Tunggukan kepulangan kita Isnin ini!

No comments:

Post a Comment