Mari membeli-belah

Entri ini banyak gambar tahu. Bukan banyak gambar tauhu, tapi banyak gambar tahu (bunyikan sebagai 'tau'). Itu sebenarnya warning/amaran, tapi dah tak macam amaran dah bila terexplain pasal tauhu.


Tadi keluar rumah untuk event berbuka puasa di Alexis, The Gardens, tapi tak sempat. Maka sampai lepas dinner, terus pergi cari kebaya murah. Emak tanya kenapa saya asyik pakai high-waisted jeans, di mana saya balas, sebab ianya jeans? Kita kan selalu pakai jeans ulang-ulang. Mungkin sebab seluar jeans high-waisted ini lebih menyerlah, maka tak boleh pakai selalu. Nasib I jenis tak kisah eleleh.


Tapi pemakaian kali ini telah di-twistkan dengan meminjam kemeja putih adikku Khairi bahaha. Oh saya memang suka pakai baju putih, sejak lahir lagi. Emaklah, selalu sangat beli kain napkin putih masa I bayi, kan I dah terbawa-bawa sampai besar (fitnah tak konkrit).



Terima kasih emak sebab rajin layan karenah I pergi beli-belah atau event. Susah nak jumpa emak precious sebegini. Oh dia pesan, jangan lupa cakap "ini muka tauke kuih" kalau nak letak gambar ini.







Takkan saya beli-belah seorang je kan? Seperti yang dijanjikan, kasut wedges dari Charles&Keith yang tersalah beli. Ianya sangat selesa tapi saya dah ada 3 kasut putih (nak salahkan emak beli kain napkin putih lagi, tapi tak jadi).


Boleh start bidding buat kasut raya! Price permulaan yang sangat murah, RM60.00. Kalau nak, tinggalkan komen atau email (haniszalikha@hotmail.com) dengan subject HHMD. Siapa boleh ambil kasut ini di rumah lebih amat sangat akan dilayan :)


Nama
Lokasi
Harga bidaan


Kasutnya!
Jenama: www.charleskeith.com
Size: 7/38
Colour and design: White wedges




Okay sebelum pergi, harus kredit baju kemeja Guess kepada Khairi (alasan nak letak gambar banyak-banyak).


Okay bye.

No comments:

Post a Comment