The Odd Goodbye



One of The Anglesz Gurliesz, Wani was leaving for England last Wednesday. It was an emotional goodbye but definitely an odd one just because in the process of reaching there , we had alot of fun, all the 6 of us reuniting. All this thanks to you our darling Wani. May our love and support be with you in rough times, as well as in happy. Nothing says 'we are proud of you' more than satu hari suntuk cari hadiah untuk anda, buat video untuk anda, dan secara fizikal dan mental hantar anda pergi Departure Gate :(



At Nabil's house during the final editing of our Goodbye Wani video. Earlier, Tyn, Nabil and Iz had search for the perfect giant farewell card which kami semua tong-tong bayar dan tong-tong letak autograph.



Mula-mula pergi rumah Iz untuk pilihkan baju dan selendang apa dia nak pakai. Haha. Gedik dia, dah cantik pakai kain telekung pun cantik hesh. Kemudian kami gerak ke rumah Nabil dan lepas buat video baru gerak ramai-ramai, dibawah panduan Nabil. Oh ini Iz paksa ambil gambar stereng sekali.





Dan sebab saya ada family outing itu hari, saya kena cari personal gift seorang diri, makanya rantai burung hantu untuk Wani! Saya suruh dia belajar sampai mata jadi mata burung hantu.




Keenam-enam kami dalam satu kereta! Pasang DVD cerita Heart! Sungguh meriah.




Saya dan longlost kenalan, Aida. Hahahahahaha aku benci budak UM yang kalau dah macam tak kenal siapa sahabat siapa sabut dfjcidskjxfolkazx. Perempuan ini sumpah I jumpa setahun sekali.



Semua variasi sudut dan darjah nak ambil gambar. Terimalah dari kami...




This is my favourite gambar of the lots. Masa ini aku nak snap, then Iz or Aida said something useless dan annoying kemudian kena marah dengan aku dan Tyn and then snap, dah tertekan. Pastu gambar ini jadi smart sebab ada skema pegang card besar kat background. Hahahahaha.



Upon reaching the farewell destination. Ini yang masa I buat lawak 'My PA spoiled my paparazzi shot'. Lolzxx.



Nabil nampak kacak di sini, so I nak letak jugak.





Till we meet again next summer baby!



Dan kami pun beransur pulang. Sumpah muka sekor-sekor buruk doh gambar nih. Malu nak mengaku muka.



Excited jumpa escalator panjang. Salah satu gambar yang berjaya Nabil tangkap.




Kemudian jam menunjukkan pukul 2.40 pagi. Kami pun menuju ke Mamak di Subang. First time ever lepak macam tak perlu bangun pagi dan sediakan sarapan untuk keluarga woh. Tapi serious, lepakan Mamak ini adalah the best ever, bukan sebab Maggi goreng sedap, tapi sebab kita semua masih energetic dan gebang besar kahkahkahkah.



Aku dapat rasa bapa kau bangga dengan aku bukan sebab dia bagi aku duit raya RM10. Tapi sebab dia cakap kat kawan Mat Salleh dia, "This is Nabil's friend, Hanis. She's a model and she used to be in blablabla". Awww sayang family kau. Family kau je. Bukan kau. KAU, AKU CINTEW :')





Fuh, tak terbayang nak lepaskan Nabil ke German Januari depan T_T






No comments:

Post a Comment