My Perodua Story


Bagi pengguna Perodua/pernah menggunakan Perodua/Perodua was your first car, saya SANGAT-SANGAT encourage untuk sertai ‘What’s Your Perodua Story?’ di www.peroduastory.com.my regardless of whether you want to share a memorable experience or a suggestion for improvement.

Inilah masanya untuk luahkan pengalaman anda terhadap pembuat kereta tempatan bernama Perodua. Even Managing Director Perodua sendiri iaitu Datuk Aminar Rashid Salleh nak baca sendiri cerita-cerita anda! Cerita anda akan dapat membantu Perodua berasa lebih dekat, or better, untuk berada dalam kasut anda sebagai pengguna :’) Alor so sweet Perodua.

Mereka dah jual lebih dari 2juta buah kereta sejak awal pembikinan, maka mereka pasti ada lebih dari 2juta cerita yang boleh diberi balik dan diteliti oleh mereka. Anda bersedia untuk ceritakan kisah Perodua anda? Kalaulah saya pakai Perodua memang dah karang dah! Tapi tidak, maka saya akan urge untuk Kekna karang My Perodua Stories. Mungkin karangan Kekna akan berbunyi begini:


Kereta Pertamaku


“Vivalah kereta pertamaku setelah aku bekerja di syarikat korporat yang besar (dan yakin tidak akan tukar-tukar pekerjaan lagi). Viva menepati semua ciri yang aku mahukan, murah… murah… dan murah. Oh dan senang parking. Paling penting sekali ia save minyak untuk dibawa ke office setiap hari. Namun, RM400 setiap bulan yang ku bayar, ghopernyer untuk kegunaan keluargaku apabila Vivaku lenjan di bawa ke Sabak Bernam ulang-alik ambil Khairi dari SBPI. Dan ke Segamat ulang-alik ambil Hanis dari UiTM. Ini semua sebab ianya save minyak!!! Takpe, charity starts at home orang kata. Maka Vivalah charity aku kepada keluarga. Takpelah jikalau aku pergi kerja masih berambil berhantar oleh Daddy hanya kerana ada sahaja yang nak menggunakan Viva the Saviour.”

 
KAHKAHKAH! WE LOVE YOU KEKNA! THANKS FOR YOUR VIVA!
YANG PALING PENTING SEGAMAT-KL MINYAK CUMA RM20.





Submit Your Perodua Stories at www.peroduastory.com.my


No comments:

Post a Comment