Handbag Mewah!

Okay ini seronok, siapa nak beronok-ronok bersama teruskan membaca. Lelaki pun!





Tengok 6 bag di atas? Kate Spade, Marc Jacobs, Tod's, Prada, Balenciaga, Marc by Marc Jacobs T_T



Pilih yang mana satu anda paling suka & mahukan, lalu ciptalah Spring Look(s) untuknya! Boleh lukis, boleh photoshop, boleh copy paste ikut kreativiti semua! Untuk apa kalau bukan untuk menang pertandingan ini:






Usha jangan tak usha.




Sebagai contoh saya pilih handbag Tod's sebiji RM4k. RM4k. RM4k. Kena kahwini Dato K baru boleh.





Lalu godeklah gambar-gambar di internet untuk ciptakan Spring Look terbaik bagi handbag ini! Saya cipta 2 Spring Looks! Awak nak cipta sampai 3 pun boleh.






Reebonz Spring Barbie

Penampilan menonjolkan keperempuanan dengan warna-warna lembut. Blusher Anna Sui dan pewangi Miss Dior sebagai pelengkap kelembutan. iPhone menjadi essential gadget kepada Spring Barbie yang up-to-date, dan handbag Tod’s bersaiz sempurna untuk mengisi segala keperluan Spring Barbie. Manis!




Seterusnya gaya yang lebih dekat di hati, gaya saya sendiri yang pemalas nak piker baju apa nak sarung, balik-balik t-shirt dan jeans.




Reebonz Spring Rocker

Penampilan ringkas untuk yang senantiasa on-the-go. Get-up yang mungkin sedikit kasar (rough) maka memerlukan handbag Tod’s untuk melembutkan gaya bagi tampak sempurna. Tidak suka mengikut arus fesyen, Spring Rocker ditched skinny jeans lalu menyarungkan wide-legged jeans. Blackberry sebagai jantung hati dan Polo Black harus sembur kerana yelah jarang didampingi perempuan, bila pakai perfume lelaki terus perempuan suka nak dekati dan bersahabat.





Jadi, ciptakan Spring Look anda untuk peluang memenangi:

Overall Best Spring Outfit:
Tambahan RM500 & 500 Reebonz Credit.
Reebonz Facebook Friends Favourite Spring Outfit:
Tambahan RM250 & 250 Reebonz Credit.



Cepat pilih handbag kesukaan dan ciptakan penampilan untuknya! Penting woh menang Reebonz credit tuh, dapat beli-belah barang high-end dekat Reebonz.com :’) Lelaki nak beri hadiah pada mak(/we) pun boleh sertai.

No comments:

Post a Comment