GLAD TO BE BACK HOME

Mesti paham perasaannya apabila melihat semua huruf pada tajuk entri di capslock kan tanpa sebarang ragu. He he he. Pada satu pagi Khamis yang dingin, ketika saya dan geng-geng kelas saya sibuk makan breakfast cekodok cucur udang kuih keria di bawah sebuah pondok dalam kampus taman kami, waktu kami bergebang tentang lecturer terhandsome eh maksud saya, tentang pertandingan nyanyian yang saya semangat benar nak buat banner kerana Shabrina, classmate tersayang dapat masuk final weekend ini. Tiba-tiba ibu bapa saya membuat aksi tercomel dengan membuat panggilan talipon yang berbunyi "Hanis habis kelas pukul berapa? Mama ngan daddy nak datang ambil!" ALOLOLOLOLOLOLOLO PARENTS SIAPA LAH YANG PALING KESAYANGAN NI SANGGUP REDAH LIKU-LIKU JALAN RAYA NAK AMBIL I DI SEGAMAT?! Terus byebye Shabrina goodluck. Haha.



Selamat pagi! Bersyukur dapat tidur tanpa peluh bila reunion dengan penghawa dingin.




TAPI PALING BEST KALAU DAPAT BALIK HARI KHAMIS IALAH, IA MASIH HARI MINGGU MAKA MASIH SEMPAT JUMPA SI PIPI LABUH YANG MAMA JAGA.

Tapi meragam tak berapa sihat.



Pipi Labuh suka mandi. Teruja dia bila I mandikan dengan penuh kasih dan penuh sayang.





Sigh awat hang comel sangat?!


Oh! Nak ucapkan terima kasih atas compilation anda semua dalam "Tourist's Guide to Guang Zhou". Banyak info berguna :')

BIG SHOUT OUT TO ADIK LELAKI TERSAYANG, MOHD KHAIRI, ALLAH SELAMATKAN KAMUx2, ALLAH SELAMATKAN KHAIRI ULAM RAJA, ALLAH SELAMATKAN KAMU. Dah tua!

No comments:

Post a Comment