Bersedia untuk jatuh cinta?



Oh bukan saya, saya dah terjatuh tergolek dah pun, now this is for girls out there! Girls ya, bukan wanita, sebab cowok gantang yang I nak perkenalkan ini adalah lelaki yang lahir tahun 1990. Umur gw! Are you ready to fall/drool/salivate? Ahhh, are you ready to hit rock bottom? Are you ready to join Spongey and Patrick in Bikini Bottom?! *suddenly.



I've been there, at your schoolgirl's age where we constantly need someone to have a crush on, to face life challenges each and everyday, and say "Oh it's okay I'm going back home to my Hidetoshi Nakata's poster" or "I can get through this by looking at the school magazine few years back with my senior's class pic in it and him standing at the center" *wah begitu detail sekali.



Oh Nakata, FIFA would be very alien to me if you're not there for me to stalk.



Everyone needs a drive or something to be passionate about to get through life. So now I'll give you this, a virtual crush you can listen to every single day, singing love songs and making you smile with his megawatt smile. His smile is contagious, you've been warned :D First up, lagu Freeze. Lagu Freeze? What's that? Siapa suka? I know right. Tapi bila Gamal yang nyanyi terus hafal sekali verse chorus bridge semua :')



Audrey is one awesome singer too. You have to watch this, she sings effortlessly. It runs in the family :')



This is the very first video I stumbled upon Gamal (and Audrey -_-. Kau gatal Hanis dari tadi Gamal Gamal Gamal je). I saw it on Marlisa's supercool fashion blog. Check her out okay, she's my BFF. Aww Gamal rambut dah panjang in this video Telephone by Lady Gaga ft Beyonce cover :') Boys boys boys they come in messy hair :')


Kalau sudah terjatuh, mesti mahu lagi kan? Bagaimana? Follow him on Twitter! Apesal I macam gila-gila promote ni? Ish ish ish nah nah ambil ambil, silakan *teruskan juga promote*


Okay so there you have it, your handsome crush for the year 2010, Gamal. As for Hidetoshi Nakata, it will remain mine. Eppp don't touch.




Selingan lagi: Jangan rasa terasing sangat dengan Twitter hanya kerana handphone anda tidak secanggih atau terlalu klasik bak rama-rama (Nokia Butterfly, stating the obv), kerana Twitter, selain boleh diupdate melalui web, boleh juga diupdate melalui sms, kalau anda tiada Blackberry dan sebagainya. Update Twitter melalui SMS? How? Hanya Xpax tawarkan benda alah ini. Something like bayar RM1 seminggu, dan hantar seberapa banyak Tweets mengikut kesukaan hati anda melalui sms sepanjang minggu itu. Tapi! Kalau guna Blackberry lagi baik. Sebab Xpax pun is on Big Freekin Sale di mana BB Data plan for Xpax user adalah PERCUMA/FREE pada hujung minggu (Sabtu dan Ahad). Sale ini juga merangkumi barang-barang muatturun yang mendapat potongan diskaun 50% pada jam gembira (Happy Hour). Cekidaudyol, XPAX BIG FREEKIN SALE. Dan bila dah tak terasing dengan Twitter, boleh follow saya dan Gamal. Nakata tiada Twitter, I dah try cari T_T

No comments:

Post a Comment