Sebab ramai orang mengandung sekarang

I berasa terpanggil untuk menyajikan wajah bayi-bayi yang selalu up and against I untuk wrestling setiap pagi dalam bilik air. Habis wrestling, mereka wangi, I serabai T_T

Congrats to Sue Anna Joe of www.bududanbelacan.blogspot.com and Lady Noe of www.perempuanjomblo.blogspot.com and Filla of www.kasihaleeya.blogspot.com (macam mana I boleh tertinggal ini padahal duk baca updates pasal anda muntah-muntah dan emo haha)mfor membawa hamba Allah dalam perut mereka ke hulu ke hilir sekarang dan semoga selamat semuanya, embracing motherhood :') Okay I emo sekarang, hormon terlebih. Moving on.


Arissa dan Dahlia!


Semua tampak indah dan comel dan berbunga berWinnie The Pooh segala, tetapi it's hard work okay. Lagi yang perangai annoying macam Hagemaru (rujuk gambar nombor 2) yang suka mengesot pergi dapur waktu orang masak. Sungguh Ju-On. Yang si botak lagi seorang itu memang cool dan penuh personaliti tapi kuat makan dan suka mengomel dan suka buli kucing dan dan dan. Namun apabila mereka berdua nyenyak tidur wah sungguh tenang dan amazing pemandangan tersebut! Berbaloi :')


Semua bakal ibu, anda sure apa yang anda lakukan? Eh maksud saya, all the best all the best! It'll be one hell of a rollercoaster ride but at the end of the ride, you know the candid snap will turn out awesome.

No comments:

Post a Comment