Give me give me give me!



Ceritanya begini. Emak selama ini mendapatkan material belog dengan kamera Kekna (short for Kakak Liana). Namun kamera Kekna telah dicuri oleh housekeeper di tempat kursus kerja beliau, GEMS. Kini emak sedih akibat ketiadaan kamera dan seringkali waktu I bergayut dia akan datang dan berkata “Hanis nak BB, nak tangkap gambar something”. Kamera Blackberry I dah lah 2megapixel dan tanpa flash. 10 markah kesian di situ.



Maka bila Kraft Cheese suruh cekidaud Roadshow Kalau Keju Mesti Kraft mereka, di mana ada pertandingan makan dan hadiahnya ialah Kamera Digital Samsung, IT’S ON BEBEH! Ceh.



Kami pilih untuk ke roadshownya (among all the roadshows) yang di Subang Jaya, kedai mamak bernama Hassan di SS15. Kami sampai awal, dalam pukul 9malam. Lepak-lepak dulu, waktu itu tak ramai orang lagi, maka kami yakin boleh menang tanpa bertanding (-_-“)


Bersedia untuk menang tanpa bertanding?



Sementara tunggu mereka setting, I datang dekat booth mereka dan sebutkan slogan “Kalau Keju Mesti Kraft, Kasi Satu Roti Kraft “ lalu menerima roti cheese secara percuma *wtf tiba-tiba je datang sebut slogan, creepo engkau*. First time woh makan roti cheese yang guna Kraft Cheese.

Roti cheese! Gimme gimme gimmee.




Bagus.



Kemudian bila banner sudah naik, semakin ramai masuk Hassan dan okay fine marilah bertanding beramai-ramai hmph. Okay perhatikan baju biru yang kanan sekali, dia bakal menang T_T



Saya sudah cuba sedaya upaya bersorak “Gomo Kelate Gomo” untuk dia, namun kombinasi roti cheese dan kuah dahl sungguh memualkan maka kami tidak dapat bawa pulang kamera digital Samsung untuk mama :’(

Asal mascot ini menari macam Beyonce sekarang?




Dulu dengan bear A&W tak pernah bergambar bersama akibat cuak T_T



Okay pencarian hadiah mama bermula sekarang zasss.





No comments:

Post a Comment