Most Influential Blog

1.Who sent you here?
2.Why did you continue reading my blog after that one visit?
3.What do you get from my writings?
4.How did I or my writings in any way affect your life?
(Best answer to these four questions will win you a bottle of magical dust from me!)

I want to know. I need to know. Because you've nominated me for Most Influential Blog in Asia Pacific (for Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011) and now I'm representing Malaysia to fight for that title! Yes, I am one of the 5 finalists for that category and I'm thrilled! Thank YOU!


However, I can only bring home the award with your help because it comes from your votes. Sobs.

Honestly, bab kaut undi, I memang fail *playing the sympathy card*. Seriously, kalau kena appoint jadi calon ketua darjah, terus bontot gelongsor ke depan dan tengkuk masuk dalam badan, sebab malu sangat. Malu kalau dah berdiri luar kelas dengan calon-calon lain, pastu takde siapa undi. Even orang yang mencalonkan tadi tu pun tak undi T_T

Masa dekat universitas, walaupun semua cadang I bertanding untuk position MPP, I tak pernah ever. Ya MPP, yang kau kena berkempen janji manis propaganda manisfesto paling gemilang untuk raih undi itu. Yang satu minggu tuh memang kau kena tiba-tiba senyum kat setiap jasad mengharapkan mereka hafal senyuman kau dan semai dalam dada untuk pangkah muka itu. Tak ghetiii. Tak ghetiii.

Jadi apakah kesimpulan cerita ini? Kesimpulannyaaa... UNDILAH HAMIS JALIKHA UNTUK MOST INFLUENTIAL BLOG. BOLEH UNDI DI SINI MULAI ESOK (15.11.11). Am I doing this right? Is this how you fish for votes T_T 






No seriously korang kena undi jugak sebelum 27 November sebab kucing I takleh harap.


No comments:

Post a Comment