Kuih / Biskut Raya 2011

The time has come for me to reveal my favourite picks of this year's raya cookies by mom. There are over 20 plus types for you to choose from but these has got to be on your list too(because it's on mine, so you know, ride with me?)!

Gendang gendung tali kecapi buat suspens my oh my siapakah pemenangnyaaa*









Tahniah kepada... dari kiri:




Samprit! *tepuk tangan*

Nestum Raspberry, 3tahun berturut-turut! *tepuk perut*

Pandan Classic, pilihan kanak-kanak! *tepuk dada tanya selera*

Hard Rock Cookie, newcomer award! *tepuk meja nak bergaduh piala debat wacana*

Snow White! *tepuk tangan balik sebab takde modal nak tepuk apa*

Papa Caring, mengalahkan Mama Carrie di luar sana! *tepuk dahi lu kalau tak beli ini*



012-3959779, call to order.
Order will close on first week of Ramadhan.

No comments:

Post a Comment