What Women Want

Wow besar tajuk, besar tanggungjawab. Seperti nak mewakilkan para wanita di muka bumi ini dan apa yang mereka mahukan dari pasangan mereka.



Tapi sebagai mukadimah, mula-mula kita haruslah menghentam kaum Adam yang amat suka tengok rupa luaran dan sungguh memilih. Kemudian baru kita boleh counter strike balik dengan berbincang hangat tentang fizikal lelaki yang didambakan. Kau piker kau je boleh ke hah?? Eh emo tak bertempat ke, kak? LOL.



Lelaki memang suka pandang muka perempuan berdahi licin. Dari dahi licin itu, baru pandangannya turun dan turun dan turun. Maksudnya apa? Maksudnya walau apapun, kebanyakan mereka suka tengok muka dahulu, kalau muka cantik, kelemahan lain terus boleh ditoleransi. Jadi jenuhlah perempuan nak menjaga kulit, menghapus jeragat, mentonyoh pencoci pelembap penyegar siang-malam pagi-petang Muharam-Safar.



TETAPI LELAKI PULA BOLEH GET AWAY DENGAN KULIT TAK SEMEGAH?! Sudah tentu tidak. Manusia semua sama je. Sukakan keindahan. Maka wanita juga tidak terlepas dari memandang kehalusan kulit lelaki. Tambahan pula, wanita lebih teliti dan tajam pandangannya. Bukan semestinya nak lelaki itu berkulit cerah dan berpipi merah, cuma bersihlah dari sebarang jerawat dan panau, sebab kulit hitam itu juga sebenarnya cecki kalau licin.



Kalau saya pun, ihiks, saya pun suka lelaki kulit licin, ihiks. Saya penat jaga kulit, maka sangat teringin tengok pasangan lelaki melalui rutin yang sama untuk kulit halus mulus. Jadi meh saya tonyoh facial di muka you, nescaya masa depan kita bersama adalah lebih cerah.



Tak semestinya kena pondan camni kalau nak jaga muka and buat facial.




Cuma nak nampak macho begini apabila kulit tampak halus lagi mulus.



Bincangkan.
Siapa setuju lelaki juga wajib jaga kulit? Mana achi perempuan aje.
Dan para lelaki, adakah anda jealous melihat kulit lelaki lain yang gebu dan bersih? Kulit muka ya. Kulit muka.

No comments:

Post a Comment