Class Attack Baby!


Look what Mentholatum has sent me! Hoorah time for the much needed product review untuk kebaikan bersama.


MANA NAK START DULU?! MANA NAK START DULU?! Kulit kata try semua sekaligus sebab dia dah buruk sangat tsk.



Baiklah first up:

This is Oil Control Cleansing Wipes to cleanse your skin by removing oil, makeup and dirt. This is my favourite out of the three just because after a long night out, I’d be too lazy to remove my make up step by step. With these, I can simply wipe it off before I hit the sack. Lepas wipe, muka jadi sejuk dan berangin dan bersedia untuk tidur. Juga sesuai untuk orang yang kulit berminyak sebab bila-bila boleh je ambil dan wipe muka untuk prevent blemishes/jerawat. Siap ada Aloe Extract to repair skin. Lagi satu, I suka these wipes sebab ia bau ubat! Apa-apa yang bau ubat mesti bagus heh. Saya rate ini 4/5.



Kemudian we have:

Blackhead Clearing Wash. Pencuci muka with gentle Jojoba microbeads. I’ve experienced some Oxy products that have dried up my skin but this is definitely not one of them *thumbs up*. Ia mengandungi Olive Oil dan Vitamin E bagi melembabkan kulit. It’s quite mild, however, still leave your skin feeling fresh and oil-free all day long. Yes, all day long. Selalu petang-petang my skin dah berminyak, tapi kalau pagi cuci muka dengan ini, sampai ke malam tidak berminyak.



And last but not least:

Nose Pore Strip to remove blackheads, unclog pores and prevent blemishes. Okay at first I thought I tiada blackheads. I cuma ada this yellowish white tiny bumps. So I thought okay never mind try jelah, who knows Oxy can remove it. And to my surprise it can! And to my surprise, the yellowish white tiny bumps are also called blackheads actually! Haha. Ini definitely recommended :)





Seperti biasa, produk-produk zaman sekarang sudah peka akan keperluan website dan marilah melawati www.oxy.com.my. Sebuah website yang super duper comel di mana kita boleh cipta kelas sendiri dan bermain baling-baling duster di kelas orang lain haha. Kemudian boleh cipta desktop wallpaper yang melampau hot.


Pilih interior design untuk kelas anda.



Taktik meletak gambar pelajar hot tidak berjaya menaikkan visit dsncbznj bahah. Geli Mat.


BOLEH BUAT DEKSTOP WALLPAPER HOORAH! CUN NAK MAMP. Lawati weh www.oxy.com.my.


No comments:

Post a Comment