Berterik berpanas deminya



Bukan ingin berbicara tentang bayi dagu berlipat ganda ini.




Pulang dari Segamat hanya untuk beberapa jam semata-mata nak jadi photographer convocation Liana Ezzana anak Zainal (bapa sendiri juga). Seperti semua majlis konvokesyen di seluruh Malaysia, kita tidak lari daripada cuaca panas dunia. Tidak mengapa, marilah kita menempek bedak asas serta penghalang matahari berbentuk cecair serta tepung gomak serta yeah you know what I mean.

Jubah sewa.





Selesainya majlis. Okay tak dapat sertai pun majlis sebenarnya sebab kena duduk luar. Dah lah saya datang untuk mendapatkan motivasi melihatkan final exam hampir tiba. Tetapi malangnya segala harapan punah apabila nama-nama graduan serta pembolot anugerah hanya dipaparkan di skrin, tanpa di sebut satu-persatu oleh pengacara majlis. Sepanjang event hanya dengan bunyi gong caklempong apekejadah sahaja. Sila bayangkan sekarang.





Exhibit A: Hanya duduk di luar.


Kakak Liana keluar dengan senyuman. Terelkan saya candid?!




Sumpah waktu ini panas tahap gaban stok yang tak perlu pergi PD untuk mendapatkan tanned skin.




Mencari rakan-rakan yang hilang bersepah menggilai glamour.




Sungguh manis.



Terhegeh-hegeh I follow kakak I sana sini :')




Teman seperjuangan sila tag diri anda sendiri.



Support! Support!



Alhamdulillah selamat semuanya.




Liana Ezzana, the things I do for you. Hahaha congrats for being where you are right now! Nanti you kahwin I jadi photographer lagi sambil jadi pengapit dan penyambut tetamu dan pengukir tembikai dan..




Untuk perkhidmatan fotografi saya boleh lah call nombor ini 1800janganharapakunakberterikberpanaskalaukaubukandarahdaging.


No comments:

Post a Comment