Kenapa awak dah tak menulis lagi?





"Kenapa awak dah tak menulis lagi?"


"Saya pun rasa camtu. Rasa dah lama sangat tak betul-betul menulis. Mungkin sebab semua yang saya nak cakap dah diekpresikan, bukan dengan tulisan"


"Terkena badi cinta macam saya?"










Bersambung...




Okay tipu takde sambungan. Filem dah habis, tergantung, sila baling popcorn lemau yang takde karamel.


Saya minta maaf sangat-sangat sibuk sekarang ini tapi saya tahu masih ada yang menjenguk :') Banyak sangat plans untuk belog ini menjelang second phase of 2011. Nak revamp content dan juga nak tingkatkan mutu penulisan kedua-dua bahasa. Sebenarnya banyak artikel nak tulis, tapi semua sekadar tercatit dalam Blackberry Notes bila masa ideas datang tiba-tiba. Belum sempat tulis artikel proper, hanya rangka.


Saya sedang menghadapi final exam dan bakal selesai beberapa hari lagi. Jadi apakah maknanya? Masih perlukan doa-doa anda semua dan tiada Maggi bagimu, Hamis.




No comments:

Post a Comment