Sebelum dan selepas mekap

Ini adalah entri update kehidupan sahaja. Sebab agak terhairan apabila diemail, Hanis bila nak letak gambar you takde mekap pula T_T Padahal selama ini ada banyak je. Yang sepet-sepet itu semua takde mekaplah hoh. Maka saya mengambil keputusan untuk mengshowcase sehari dalam hidupku. Ceh bunyi macam gempak padahal hanya akan meletak gambar banyak-banyak sehingga anda berasa ingin menuang air jambu ke atas modem. Sebenarnya saya penatlah nak cakap. Saya banyak sangat cakap. Dan di belog ini pun saya banyak taip. Sifat mazmumah betul. Jadi tengok jelah gambar eh? Kalau taknak tengok, scroll laju-laju. Come on, you can do it (-_-")

Okay sebelum itu, siapa yang menjadi kipas(fan) di Facebook saya telah disaji dengan muka tak mandi ini, satu album 28pictures siap. Sengaja berlagak rambut salun semalam bila baru bangun tidur. Haha sabar ya. Tapi sebab its a sehari bersama Hanis update, terpaksa letak sini juga. Sila rasakan Deja Vu. Rasakan ini robot!




Kalau dah penat tengok semua di atas, ala penat ke muak ke lebih kurang lah, kini muka ditempek mekap pula oleh emak. Harap lebih baik tsk.





Standing ovation untuk alat solek! Fuh baru semangat nak pergi kerja. Heh mengada engkau. Next, on the way to Sri Pentas. Ha tulah dah pesan scroll laju-laju, sanggup taknak.




Udah tiba.

Nak kerja ke nak makan? Dua-dua.







Hahaha that's all. So if you want to see muka double chin I, rajin-rajin lah ke TV9. Thanks Kamarul and Team Awesome for having me around :)




Okay tidur/rehat sekarang, tomorrow is another day, insyallah.



No comments:

Post a Comment