This Chick Just Turned Legal


THIS CALLS FOR A CELEBRATIONNN!



Bajet gempak bertukar menjadi dewasa padahal takde pun pergi club ke pergi daftar mengundi ke apa pada hari peralihan fasa hidup itu. Seperti hari-hari jadian yang lepas, haruslah diraikan oleh yang tersayang, maka entri ini nak menceritakan Si Dewasa Hanis, dirai oleh my bestfriend dari Darjah 4, Melle. Si Dewasa Hanis?! Boleh takkk.

This fun-filled happy entry only made possible with the help of Olympus Pen Mini E-PM1 yawww!


How cool do I look holding it? FYI, I used this to capture my last pizza moment too. So now are you ready for my happy bestfriend moments by this sleek baby?

 
 
Mode: Pin Hole Art.

Mode: Diorama Art.

   
Mode: iAuto (Auto select ideals mode).

Super happy that Melle picked my favourite restaurant for this birthday treat! You can’t say no to those delicious ribs. And wha? Wha? Delicious Chanel cosmetics! Apakah bestfriend ini turun dari langit?! Saya yang memang sadar akan obsesi Melle terhadap cake juga membawa leftovers dari celebration malam sebelumnya dengan family, untuk dia melantak. Rainbow cake! 

Untuk menambahkan hormon-hormon gembira dalam badan, Melle teman saya shopping. Sakan pusing satu Pavilion macam banyak duit. Beli barang-barang macam banyak duit. Dah penat, lepak dekat tempat orang minum kopi macam banyak duit.

Mode: iAuto.

Mode: Grainy Art.
Of courselah, lepak di tempat kopi overpriced. Kan feeling dewasa feeling banyak duit. Tapi malangya, kopi harga mengarut tak menghilangkan keletihan kaki.

Mode: iAuto.

Mode: Pinhole Art.

Mode: Diorama.

Mode: Grainy Art.

Fish spa is dangerous? I read about it too, sebahaya mandi dalam kolam renang :P Selesai menyegarkan kaki dan melicinkan kulit kena ratah dengan ikan, sweet gap tooth Melle menggagau cari dessert Jepang yang dia nak sangat I rasa. Untuk feeling Jepang, mode kamera pun bertukar.

Mode: Pop Art.

Mode: iAuto Blur Background
(senang hidup bila dia automatic blurkan background. Baru noob macam I boleh ambil feel pro photog)

Mode: Pop Art.

Mode: iAuto.
WOW ITULAH DIA SEHARIAN DENGAN RAKAN TERBAIK. INSANELY HAPPY. Awak nak jadi insanely happy juga? Mungkin boleh, bila awak memang barangan/aksesori dari Olympus.

Bagaimana?

1.       Blog entri yang bertajuk  “My Happiest Moment”.
2.       Jangan lupa letak gambar yang menggambarkan kegembiraan anda.
3.   Download this file here: http://www.nuffnang.com.my/wp-content/uploads/2011/10/Happy-Photography.zip yang mengandungi Olympus Happy Photography logo variations, pilih satu warna variations dan include dalam entri anda.
4.       Sesudah itu, submitkan ia di http://nuffnang.com.my/olympus-2011 .

Here’s what you stand to win:
1st prize – Olympus PEN Lite E-PL3 1442mm lens
2nd Prize – Olympus PEN mini E-MP1 1442mm lens
3rd – 5thPrize – Olympus PEN carry-all bag



Sebelum mengundur diri, nak beritahu yang nanti akan ada Olympus road show dari 26th October to 30thOctober di Midvalley Megamall and the best part? Ada contest yangt membolehkan anda menang Olympus Pen E-PEN Lite 3 worth RM2,499 tanpa sebarang pembelian!!!


Hanya isi boring dan rank your favourite fashion Olympus pen. Here are some pretty cameras that will be featured In Midvalley as well. Cantik woh. 


Yang mana satu pilihan kalbu?


No comments:

Post a Comment