Kenapa iPhone?

Akhirnya terpaksa juga beli iPhone 4s. Seriously terpaksa (dalam keinginan). Mulanya nak beli digital camera yang baru kerana S90 telah rosak ketika simpan dalam handbag berkeadaan telanjang tanpa cover di mana dalam handbag juga menyimpan bekalan tatkala (potensi) banjir melanda seperti roti, biskut, sudu dan air asam jawa.

Jadi tekalah yang mana yang telah tumpah di atas S90 ku sewaktu semua menu bergelora dalam handbag semasa aku berasak-asak menepis manusia di Orchard Road tempoh hari?

Air asam jawa, you betrayed your own people.

Ingat nak beli camera baru tapi malasnya nak bawa ke hulur ke hilir. Tiba-tiba teringat camera iPong yang sungguh cantik hasil gambarnya dan melihatkan Blackberry yang Hanis kata pergi, kubur kata mari itu, memang sah! I need an iPong.

Dulu malas nak belog sebab takde gambar best/berkualiti/boleh dibawa ketengah. Tapi kini dengan iPong... (wah Steve Job bayar ko ke semangat sangat) tidak lagi.

Now you'll be seeing more of Hamis Jalikha here! My blogging spirit has been revived! Ecey (kita tengok few months down the road LOL).

Sekarang you takleh panggil I Hamis jer, kena panggil Hamis the Photographer. Wahhh begitu. Semua orang ada iPong memang camni ke? -bisik hati kecil kau orang.

Baziaq ayaq liuq tapi tak tunjuk buat pa?! Excuse my horrible utara slang but here are the pictures from my iPong :')


Blogged entirely from my iPhone 4s.

No comments:

Post a Comment