Gerimis Mengundang

Argh, memory card is with mom and all the photos we took at Teater Gerimis Mengundang are in there sobs. I just have some backstage photos (guna cameraphone jer T_T), so I hope it'll do...

Gerimis Mengundang nih pasal pilot yang playboy, akhirnya jatuh cinta  like real true love, dengan seseorang tapi can he change his ways? You gotta watch to find out. I find this play very entertaining (oh it's a musical btw). Despite the name, I laughed a lot! Ingatkan nak sedih-sedih rupanya gelak jer! Tapi towards the end memang sedih. Kedengaran ramai yang soksek bunyi hingus cover-cover cengeng.

Although ada parts yang draggy, ia ditebus kembali dengan tarian and nyanyian yang super sedap. The cast can REALLY sing! I was in awe, we all were.

This duo sangat kelakar! Tengok, I tangkap gambar with them pun tergelak. 


  And this dude right here, he was AMAZING. I never knew that he could dance that well, selama ini tiada chance untuk menyerlahkannya? Go and watch him in action, sure jatuh cinta. 


Another one for for the road, sorrylah gambar kualiti rendah T_T

Siapa teringin nak tengok teater yang ringan dan fun, inilah peluang anda. Gerimis Mengundang, di Istana Budaya (8pm) setiap hari sehingga Ahad ini. Ticket RM55, RM75, RM105 dan RM155 :) 

Thank you Ain who assisted me that day, really appreciate it.




No comments:

Post a Comment