Menang besar lagi

Okay lama tak buat benda ni. Lama tak cakap pasal games & contests yang korang boleh masuk dan menang hadiah dan datang balik untuk kata “thanks Hanis sebab bagitau pasal contest tuh. Saya, menang, motor”. Mungkin sebab takde yang betul-betul dengar cakap I lalu berusaha untuk menang, maka memang tak pernah ada yang datang balik dan cakap “thanks Hanis saya menang motor”. Ceit.



Jadi saya harap entri kali ini, anda tidak sia-siakan dan cuba menang hadiah-hadiah tawaran cokelat kegemaran kitew. BACA ELOK-ELOK, ADA DUA CARA ADA BOLEH MENANG, CARA PERTAMA DENGAN USAHA. CARA KEDUA DENGAN NASIB BAIK/TUAH.

Cara pertama: Usaha.
Nama game: Hunger Buster.
Dari: Website Snickers.


Lihat zombie yang berkeliaran di atas?



Hanya perlu cari Snickers dan bagi dia makan.




Dan dia akan berubah menjadiiiiiii Sk8er Boi yang bertenaga dan rambut cacak seluar pendek, baju belang. Lama betul tak eja skater boy sehodoh ejaan tadi.





Saya bagi makan kesemua zombie dalam masa 41 saat sahaja! Weehoo!






Memang takkan menang kalau begitulah gayanya weehoo! Okay senarai top scorer yang awak kena beat. Cepat tengok nama diorang ada yang kenal tak, kalau ada pergi kecek hadiah sikit. OMG ANN SEE PENG, DIDN’T WE GO TO SCHOOL TOGETHER? Heh :B




Okay itu tentang game Hunger Buster. Sekarang nak menang dengan cara kedua, iaitu dengan mengharapkan tuah! Ini senang saja!





Cara kedua: Harapkan tuah.
Nama game: Cari Golden Bar.
Dari: Serata Internet.

Kan kita selalu jalan-jalan dekat alam maya dan jumpa banyak kotak iklan kat tepi-tepi kan? Ha kalau jumpa Golden Bar, terus grab, dan submit! Golden Bar akan berada di serata website dalam dunia, kalau terjumpa terus submit tauuuu! Tapi kalau memang nak cari dengan gigih, follow Snickersgame on Twitter dan lihat clue.






Rupa menantang nak kena submit itu begini:

Ad by Google.





DAN MENANG!



Jangan lupa datang balik dan kata “thanks Hanis saya menang Sony Playstation3 x18 units”. Amboi nak satu.





No comments:

Post a Comment