Tali Hijau


Pati Ayam Brands sedang mengadakan satu pertandingan di mana anda berpeluang untuk bercuti ke Disneyland Hong Kong bersama selebriti! Ada dua pertandingan, satu Padan&Menang, satu lagi Ekspresi&Menang. Yang padan dan menang itu senang, cuma kopek label kat botol Brands and padankan perkataan untuk menang percutian or LCD TV gedabak 42” or talipon bimbit GM 900 Arena.



Masa tak sempat study nak exam, telan ini dan harapkan yang terbaik contohnya seperti sewaktu nak jawab soalan exam tiba-tiba teringat explanation guru di papan hitam pergh.


Yang I will demonstrate today is Ekspresi&Menang di mana setiap pembelian satu kotak Brands (satu kotak enam botol), akan dapat sepasang tali hijau a.k.a tali generasi hebat. Dengan tali ini, anda harus menggayakan sekreatif mungkin dan hantar gambar ke alamat yang dia sediakan dekat borang. Tali dia macam tali kasut sneakers dan warna yang sangat susah nak matching! Mencabar betul. Maka tali kasut sneakers kita buat tali kasut high heels, the end. Haha.


Dah macam nak pergi ice-skating dah. Lolz ahakszx!



Okay korang sure boleh buat lebih hebat goodluck!

No comments:

Post a Comment