Dua berita untuk anda semua!

Apa khabar?


Cerita dia sekarang macam ni... (berita pertama). Nampak tak bulatan merah pertama, dan bulatan merah kedua yang ada muka nak tercirit kat bawah ini?

Yang muka nak tercirit itu adalah Hamis Jalikha ketetel di belakang Awal, di belakang Scha. Dan bulatan merah yang atas itu adalah... FAIZAL FBI YANG CIS ROTI NAN CHESSE CAMNE DAH LAJU GILOS KAT DEPAN TAHULAH RAMAI PEMINAT DKSJZXCVIJSD SOBS SOBS.

Jadi, bantulah saya, sebab supporter saya berpeluang pergi roadtrip with me (Team Hamis Jalikha!) untuk kalahkan team diorang!!! Kita ada 5 hari saja lagi untuk mengundi SETIAP JAM untuk tolak saya ke depan. Lagi kerap anda tolak saya, lagi tinggi peluang terpilih pergi roadtrip dan menang RM10k. Seronottt!

Application racing ini terdapat di Facebook Petronas, sila like dan berlumba https://apps.facebook.com/virtual-race-two/ tolong kalahkan mereka.

Beralih ke berita kedua.


RABU, 10.30 MALAM, TV9 (ASTRO 119). Seronok sebab saya dan Yasmin discovered satu benda yang dah lama wujud di Sarawak, tapi just recently jadi fashionable ya amat! I feel like going back and borong!!! *sesal, beli dua sahaja*

No comments:

Post a Comment