Berita Diri Ini

Assalamualaikum lama sangat tak bersembang di sini, tapi kalau di Twitter, Instagram dan Keek, ada saja Keknis mengomel tanpa arah. Jemputlah ikuti dengan nama @haniszalikha di semua social sites yang Keknis sebut tuh.

Sekarang berada di set filem arahan Abang Aaron Aziz (tajuk masih belum released), dan insyaAllah ada beberapa hosting gigs untuk tahun ini. Tapi tak dapat mainkan watak Tish untuk Memberku (Hawa) season kedua sebab schedule agak tight. Sedih, first watak jahat ever. Tapi takpe tengah experiment watak-watak lain. Terima kasih yang menonton drama Aku Benci Mama di TV3 tempoh hari. Alhamdulillah, thank you thank you thank you dengar kata rating bagus terima kasih sangat sangat sangat sebab sanggup tunggu DS Najib habis mengomel.

Kini sudah diserap masuk Astro sebagai Artis Naungan Astro, (BUKAN EKSKLUSIF YA, MASIH BOLEH BUAT UNTUK STESEN TV LAIN) sama-sama dengan Ketih Foo, Aaron Aziz, Johan dan Zizan. Syukur untuk mileage ini.



Haaaa, sempat ingat kat korangz waktu dalam interview kan? Hehehe sepuluh jariku pohon ampun pada yang membaca dan menunggu.


For job offers, contact my PA at 0124880651 (Shira).

No comments:

Post a Comment